FAQ
På hver produktside kan du klikke «Legg i handlekurv» for å legge varer til i handlekurven din. Du kan velge antallet her, eller i kassen.
Når du klikker på Handlekurv-ikonet vil du bli sendt til handlekurven din.
Har du en rabattkode? Du kan skrive inn koden i kassen for å få rabatten din. Rabattkoder sendes av og til ut på e-post til våre kunder, så husk å abonnere på vårt nyhetsbrev!
Vi sender over hele verden.
For mer informasjon om frakt og fraktkostnader se «Frakt & retur» nederst til høyre på siden.
Vi har Stripe som betalingsmetode. Med Stripe kan du betale med kredittkortet ditt og betalingen er rask, trygg og enkel. For mer informasjon om betaling og kjøp gå til «Butikkpolicy» og klikk på «Kjøpsinformasjon».
Ordrebekreftelse sendes på e-post kort tid etter at bestillingen din er bekreftet. Ordrebekreftelsen kan fanges opp av et spamfilter. Vi har dessverre ingen kontroll over dette, så sørg for å sjekke "spam" hvis du ikke finner bekreftelses-eposten i innboksen din.
Dersom kunden velger å returnere varer, er kunden selv ansvarlig for fraktkostnaden. Se mer informasjon om retur under "Frakt & Retur" nederst til høyre på siden.
Dersom noen av produktene du har kjøpt hos oss har defekter, vil vi overholde alle lovbestemte forskrifter om produktgaranti. Alle henvendelser vedrørende reklamasjoner, ødelagte varer eller feillevering skal sendes til Hello@fluffbrow.com, og en av våre saksbehandlere vil kontakte deg så snart som mulig. (Ikke returner varene før en av våre saksbehandlere har kontaktet deg). En full refusjon vil bli gjort innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.
Vi tilbyr våre kunder 14-dagers pengene tilbake garanti.
Vi hjelper deg gjerne! Send ditt spørsmål til Hello@fluffbrow.com
